piątek, 3 stycznia 2014

Rozdziały! Rozdziały wszędzie! Co to będzie? Urlop będzie?

Czapsiki za czapsikami.
To widzę, jak patrzę w nowe posty na blogerze. Ludzie oczekują, że skomentuję a ja po prostu NIE MAM CZASU!
Z powodu własnych (nieistniejących) rozdziałów.
Święta - Nie chce się pisać
Sylwester - Nie chce się pisać
Szkoła - Kiedy ja mam do cholery pisać?!
Potrzebuję przerwy od morzosfery. Urlopu, w czasie którego nie będę wiecznie martwić się o rozdziały, zwiastuny to, że jak wrócę to będę musiała nadrabiać komentarzami i odpocznę od ludzi TU by wydać się na pastwę świata zewnętrznego, który upiera się, że jest równie (a nawet bardziej) prawdziwy.
Kraken się chyba starzeje.
Z pozdrowieniami dla wszystkich, którzy dodają rozdziały a ich nie skomentuję i mnie znienawidzą powiem, że napiszę rozdział na Zagubione Królestwo, wrzucę notkę na Kosmiczne i uciekam w te pędy.
Zdobędę się jeszcze na szczerość i powiem, że pewnie nie dam rady.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała Nikumu.